“Latvian Retail Management” ir svarīgi ievērot augstas kvalitātes standartus un korporatīvās ilgtspējas attīstības principus gan savā ikdienas darbā, gan sadarbībā ar partneriem, piegādātājiem un “CITRO” veikalu tīkla klientiem.
Nepārtraukti domājot par saviem klientiem, plānojam dažādas pārtikas preču cenu samazināšanas iespējas, lai mēs, kā CITRO būtu pieejami ikvienam pircējam. Mēs kā Latvijas un vietējais uzņēmums cenšamies atbalstīt vietējos uzņēmējus, īpaši atbalstam Latvijā ražotas un audzētus produktus.
“CITRO” tirdzniecības tīklā vienmēr tiek nodrošināts pircēju pieprasījuma tendencēm atbilstošs un daudzveidīgs augstas kvalitātes produktu sortiments, kas audzēts un ražots atbilstoši Latvijas normatīvo aktu un Eiropas Savienības direktīvu pārtikas kvalitātes un drošības prasībām.
“Latvian Retail Management” vēlas uzsvērt, lai jaunais likums būtu efektīvs, ir nepieciešams skaidrs prasītais izpildes mehānisms. Tāpat svarīgi, lai plānotās likuma izmaiņas neaizkavē mazumtirdzniecības tirgus brīvību vai pārmērīgi neierobežo uzņēmumus.
Likumprojekta mērķis ir cēls, taču tā ierobežojumi var radīt negatīvas sekas patērētājiem un mazumtirgotājiem. Tā vietā, lai ierobežotu konkurenci un tirgus mehānismus, būtu jāveicina dialogs un jāapsver efektīvāki risinājumi, kas nodrošina patērētājiem plašu preču izvēli par pieejamām cenām.
Vēl pirms likuma pieņemšanas nepieciešama padziļināta analīze par tā iespējamo ietekmi uz mazumtirdzniecības tirgu un patērētājiem, kā arī aktīva diskusija ar mazumtirgotājiem, piegādātājiem un citām iesaistītajām pusēm. Tikai tā iespējams pieņemt lēmumus, kas patiešām būs ieguvums visiem. Samazinot pārmērīgi sarežģītas procedūras, var uzlabot efektivitāti. Jaunie grozījumi padara riskantāku sadarbību ar mazākiem produktu piegādātājiem.
Esam mērķtiecīgi attīstījuši “CITRO” zīmolu, izveidojot plašu veikalu tīklu un nodrošinot daudzveidīgu sortimentu, lai ikviens ģimenes loceklis pie mums atrastu visu nepieciešamo gan ikdienas vajadzībām, gan īpašiem svētkiem.