Ieraugot "Opel Grandland" pirmo reizi, gribas domāt, ka tas varētu būt arī septiņvietīgs krosovers. Taču tādas iespējas "Grandland" nav, jo pēc izmēriem tas ir tuvāks "Peugeot" 3008, nevis 5008. "Opel" svarīgākais uzdevums ir vienkārša un saprotama lietošana.
"Grandland" nav nekādu tehnoloģisku izaicinājumu. Vienīgais, pie kā jāpierod, ir stūres pogas, kas faktiski ir mazi sensoru paneļi. Toties zemstūres sviras ir piemīlīgi analogas un pēc dizaina atgādina "Mercedes" ierīces. Alternatīvām izvēlēm jāpiedāvā arī pievilcīgāka cena nekā klases līderiem.
Cik gan maksā šāds "Opel Grandland GS", kas projektēts, konstruēts un ražots Vācijā? Varētu būt ap 40 tūkstošiem eiro, taču patiesībā tie ir 36 000 eiro. GS sākuma cena ir 35 590 eiro, bet "Edition" - 31 990 eiro.
Ja gribas lielāku dzinēju un vairāk jaudas, jālūkojas "Opel Grandland" lādējamā hibrīda virzienā. 1,6 dzinējs un elektrība tajā dod gandrīz 200 zirgus un tīru elektrisko sniedzamību. Tāds "Grandland" maksā ap 41 000 eiro pirms EKKI līdzmaksājuma piemērošanas. Tāpat jauno "Grandland var iegādāties arī pilnībā elektrisku.