Sportisks uzrāviens
Interesanti, ka vārda izvēlē Renault tomēr nav izdevies aizbēgt no bagātīgās vēstures. Franču valodā par «brāzmu» sauktā automašīna nodēvēta par godu starpkaru periodā kopuzņēmuma Caudron-Renault attīstītajam sporta lidmašīnas C.460 Rafale projektam.
Ar pilnpiedziņas 300 Zs spēka agregātu un aerodinamiskajām virsbūves līnijām, šis auto izsauc asociācijas ar lidaparātu.
Kā jau no 300 «zirgiem» var sagaidīt, Rafale ir sprigana.
Krustojumā iespiežot akseleratora pedāli grīdā, 1,2 litru benzīna turbodzinējs kopā ar elektromotoru iegriež visus četrus riteņus tik sparīgi, ka jau pēc pāris sekundēm ir sasniegta 50 km/h atzīme, un spoguļos redzams, ka citi auto tik tikko izkustējušies no vietas un palikuši tālu aiz muguras. Automašīna spēcīgi paātrinās arī no normāla braukšanas ātruma pa šoseju, kas ir īpaši noderīgi, ja nepieciešams apdzīt. Īpaši labi to var izjust sporta braukšanas režīmā. Tajā stūre un piekare kļūst stingrāka un pilnpiedziņa tiek izmantota intensīvāk nekā komforta vai eko režīmos. Tiesa, arī komforta braucienā, kas līgano šūpošanos papildina ar silti dzeltenīgu salona apgaismojumu, par jaudas trūkumu būtu grēks sūdzēties. Braukšanas režīmus var nomainīt gan prāvajā 12 collu informācijas un vadības sistēmas skārienekrānā, gan ar Multi-Sense pogu uz stūres.
Komfortabliem braucieniem
Arī ar komfortu 4,7 metrus garajā auto viss ir kārtībā. Priekšā ir augumu cieši apskaujoši sporta sēdekļi, ko izdaiļo no LED diodēm izveidota Alpine emblēma. Sporta stūres lejasdaļā izmantota patīkami mīksta apdare, kas patīkami piekļaujas plaukstām un stūres apsildes funkcijas izmantošanas laikā sasilst ātrāk nekā cietā āda uz pārējā rata.