Šodienas redaktors:
Oļesja Garjutkina
Iesūti ziņu!

Lūsis komentē Kā pareizi apjāt klientus (7)

Raksta foto
Foto: shutterstock.com

Ik pa laikam gadās dzirdēt par gadījumiem, kad kāds uzņēmums tā kā nejauši, tā kā neuzmanības dēļ, bet pilnīgi nekādā gadījumā jau nu ne apzināti, nedaudz apkrāpj savus klientus. Kāds eiro šur vai tur, it kā jau sīkums, bet kopā droši vien savācas skaistos ciparos.

Vārdu sakot – cilvēks uzņēmuma klientu centrā paņem testam mājas interneta rūteri, lai pārbaudītu, vai laukos tas funkcionē kaut cik adekvāti. Izrādās, ka internets ne velna nekustas, tāpēc šo iekārtu līgumā norādīto septiņu dienu laikā godprātīgi aizved un atdod atpakaļ. 

Bet pusotru mēnesi vēlāk uzņēmums pēkšņi atsūta e-pastu ar draudiem, ka nav apmaksāts kaut kāds mistisks 8,85 eiro rēķins. Uzņēmumu nesaukšu vārdā, lai ne uz vienu nemestu aizspriedumu ēnu. Bet varētu teikt, ka uzņēmums izskatās pamanāmi zaļš un vienmēr uzstāj uz to, ka ir atšķirīgs no pārējiem un citāds.

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu