Rihards Rozenbaums, NBS Rekrutēšanas un atlases centra priekšnieks
Kam pieder kāda mediju aģentūra, vai viņam pieder kādas radiostacijas, to mēs neskatāmies. Mani interesē tas, vai tiek nodrošināts vajadzīgais apraides skaits, vai tiek informēta mūs interesējošā mērķauditorija. Par dempingošanu - mums parādās informācija, ar kādām atlaidēm mums tiek piedāvāts. Jā, to mēs redzam, bet es to uztveru tieši kā pozitīvu. Ja var kāda cita radiostacija piedāvāt līdzīgas atlaides, mēs jau būsim tikai priecīgi. Šinī gadījumā mēs skatāmies saimnieciski izdevīgāko.
Nozares pārstāvji stāsta, ka kampaņas neplāno tikai ar reklāmu skaitu. Svarīgs ir laiks, tas, vai radio skan fonā vai runā ar klausītāju, un daudzi citi rādītāji, ko ņem vērā aģentūras, plānojot reklāmu izvietošanu.
Baiba Liepiņa, Latvijas Reklāmas asociācijas vadītāja
Nolikumā varēja iestrādāt veselu virkni parametru, kas dotu iespēju šo te kampaņu, pirmkārt, nopirkt ļoti labu un pēc tam arī pārbaudīt, ko mēs esam nopirkuši, ja, bet šobrīd, nu, tādas iespējas īsti nav. Daudzumu mēs nepērkam, reižu skaits nav nekāds rādītājs, ja. Nu, to droši vien visi saprot, kas mazliet padomā loģiski.
Reklāmas asociācijas vadītāja aicina valsts iestādes konsultēties ar nozari par publiskajiem iepirkumiem, lai tie būtu godīgi un efektīvi. Bruņoto spēku kampaņā viņa saskata potenciālu interešu konfliktu, savukārt mediji norāda - ja jau tiek izvēlēta aģentūra, kas ir saistīta ar vienu mediju grupu, tad valsts iestādes var ļaut iepirkumā piedalīties pašām radiostacijām pa tiešo.