“Progresīvie” nesteidz premjeres plānu pieņemt, un uzskata, ka vēl jānotiek sarunām par ministriju sadali starp koalīcijas partijām.
Jāatzīmē, ka satiksmes jomā koalīcijas partneru starpā pēdējā laikā arvien manāmākas kļuvušas domstarpības, piemēram, jautājumā par lielāko ostu nākotni. Kamēr nav restartēta valdība, atlikta ostu reformas virzība. Bet ne tikai. Satiksmes ministrijai nav izdevies uz nākamo termiņu Ventspils brīvostas valdē iecelt savu pārstāvi – ministrijas darbinieci Ingunu Strautmani.
“Nevaru noliegt, ka šis jautājums nav nonācis valdības dienaskārtībā, neskatoties, ka esmu kā ministrs virzījis līdzšinējo Ventspils ostas valdes priekšsēdētāju Strautmanes kundzi,” pāris dienas pirms atbrīvošanas no amata sacīja Briškens.
Neoficiāli izskan, ka iebildes pret līdzšinējos Ventspils ostas valdes priekšsēdētāju ir ZZS. Partijā ministrijas pārstāvi neuzskata par gana kompetentu. Tas saskan ar bijušā Ventspils mēra Aivara Lemberga izteikto kritiku.
Lembergs vienā no saviem “Facebook” ierakstiem kritizēja “Rīgas partiju ielikteņus”, kuru dēļ Ventspils ostā esot krities kravu apjoms. Taču bijušais pilsētas mērs gan nepiemin, ka tas sākās līdz ar viņa iekļaušanu ASV sankciju sarakstā, un to ietekmējis arī karš Ukrainā.
Ventspils domes priekšsēdētāja 1. vietnieks Guntis Blumbergs, kurš bieži apmeklē ZZS sēdes Saeimas mājā, sarunā ar “de facto” uzsvēra, ka kravu kritums Ventspils ostā noticis tieši Satiksmes ministrijas vadības laikā. Blumbergs arī kritizēja valdības gatavotajā ostu reformā iecerēto, ka strīdīgos jautājumos ostu padomēs izšķirošā balss būs Satiksmes ministrijai.