"Volkswagen" ir ņēmuši vērā sūdzības par nepraktisko multistūri ar skārienjutīgajiem slēdžiem, tāpēc "Tiguan" ir saņēmis vecā parauga stūri ar fiziskiem taustiņiem. Jāsaka, lai arī šo stūri pazīstam jau vairāk nekā 10 gadus, tā joprojām izskatās gana moderni.
No tehnoloģiskiem jaunumiem jāizceļ jaunā adaptīvā balstiekārtas kontroles sistēma DCC Pro, kas automātiski pielāgo piekares stingrību katram ritenim, ņemot vērā stūres, bremžu un gāzes pedāļa darbību. Salīdzinot ar iepriekš pieejamo sistēmu, šeit amortizatori tiek regulēti ar divu vārstu sistēmu, kas līdz šim pārsvarā tika izmantota daudz sviru piekares sistēmās premium un luksusa klases modeļos.
"Volkswagen" šādi regulējamus amortizatorus jaunajos "Tiguan" un "Passat" modeļos integrējuši "McPherson" piekares sistēmā. Tādējādi panākta ātrāka un precīzāka adaptīvās piekares darbība. Jauns ir arī paplašinātās realitātes "head-up" displejs, kas ar dažādām animācijām rāda gan navigācijas paziņojumus, gan joslas apzīmējumus. Arī informācijas un izklaides sistēma "Tiguan" ir pieejama jaunā versijā - tā ir ātrdarbīgāka un intuitīvāka.
Izmēģinātais 150 Zs 1.5 eTSI OPF vieglais hibrīds varētu būt pieprasītākais spēka agregāts, ņemot vērā tā cenu un veiktspēju. Šī ir arī saprātīga versija braukšanai ikdienā. Dzinējs ļauj pārliecinoši iekļauties satiksmē, un arī apdzīšanas manevri uz šosejas nesagādā raizes. Taču 150 Zs vairāk būs piemērots mierīgas braukšanas cienītājiem, jo pārlieku dinamiskiem manevriem un straujākam paātrinājumam auto negrib ļauties. Bet tāpēc var izvēlēties 193, 204 un 272 zirgspēku dzinējus. Lai gan "Tiguan" trumpis joprojām ir teicami sabalansēts piekares regulējums, kas vienlaicīgi nodrošina labu komfortu un precīzu vadāmību. Šķiet, jaunajā paaudzē tas deķītis ir pavilkts vēl vairāk komforta virzienā. Visā visumā jaunais "Tiguan" brauc patīkami, ikdienā ar to pārvietoties nav nogurdinoši. Auto ir liels, bet pie stūres to nejūt, un tā gabarīti arī šaurākās ielās ir labi saprotami."
Konkurss "Latvijas Gada auto" notiek 26. reizi kopš 1998. gada, un tā mērķis ir ar kompetentas žūrijas, autoražotāju un mediju atbalstu pievērst Latvijas sabiedrības uzmanību jaunākajiem autoražotāju sasniegumiem, kas ir pieejami Latvijas tirgū.