2018.gadā ASV kompānija jau mēģināja atrast "Malaysia Airlines" reisa MH370 lidmašīnu, kurā bija 239 cilvēki, pārsvarā Ķīnas pilsoņi, un kura neilgi pēc pacelšanās pazuda 2014.gada 8.martā. Tiek uzskatīts, ka lidmašīna avarēja Indijas okeāna dienvidos.
Par spīti aviācijas vēsturē lielākajai meklēšanas operācijai, lidmašīna tā arī netika atrasta.
Loks atklāja, ka pie Malaizijas un "Ocean Infinity" līguma detaļām vēl tiek strādāts, bet kompānija jau nosūtījusi kuģus, lai sāktu meklēšanu. Kad tieši uzņēmums sāka meklēšanu, ministrs neatklāja.
Malaizijas valdība jau decembrī paziņoja, ka nolēmusi atsākt "Malaysia Airlines" reisa MH370 lidmašīnas meklēšanu, un, līdzīgi kā iepriekšējā reizē, "Ocean Infinity" ir piedāvājusi meklēt lidmašīnu ar nosacījumu, ka, ja nekas netiks atrasts, tā par veikto darbu neprasīs samaksu.
Iepriekšējā reizē līgums tika noslēgts uz 18 mēnešiem, un valdībai būtu bijis jāmaksā uzņēmumam 70 miljoni ASV dolāru, ja tam būtu izdevies lidmašīnu atrast, atklāja Loks.
Pēc aviokatastrofas vērienīgu izmeklēšanu vadīja arī Austrālija. Šī izmeklēšana ilga trīs gadus līdz 2017.gada janvārim, un tika pārmeklēta Indijas okeāna teritorija 120 000 kvadrātkilometru platībā. Taču izdevās atrast tikai dažas lidmašīnas atlūzas.
Šoreiz "Ocean Infinity" plāno pārmeklēt citu Indijas okeāna teritoriju 15 000 kvadrātkilometru platībā, decembrī atklāja Loks.
Ministrs šodien sacīja, ka uzņēmums pēc datu apkopošanas ir pārliecināts, ka lidmašīnas atrašanās šajā apgabalā ir daudz ticamāka.
2018.gadā publicētajā pēdējā ziņojumā par aviokatastrofu tika secināts, ka, visticamāk, tika pieļautas kļūdas gaisa satiksmes kontrolē un lidmašīnas kurss tika mainīts manuāli.