Šodienas redaktors:
Oļesja Garjutkina
Iesūti ziņu!

Noskaties Elektriskais "Avant" ar klasisko piedziņu! Braucam ar jauno "Audi A6 e-tron"

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Ar elektromobiļa aprisēm pirmo reizi iepazināmies pirms vairākiem gadiem, kad Audi uzstājās ar "A6 e-tron" konceptu. Pirmajā testa braucienā Spānijā izrādījās, ka sērijveida modelis ir pārsteidzoši līdzīgs prototipam.

Tam ir divu tipu virsbūves, un šoreiz pie mums nonācis universālis "Avant. Turklāt ļoti garš, gandrīz pieci metri. Pie tādiem gabarītiem svarīga ērta piekļuve uzlādes vietām. Uzlādes lūkas ir abās pusēs, tomēr ātrā - tikai vienā.

"Audi" speciāli uzver, ka daļa salona apdares izgatavota no pārstrādātiem materiāliem un sintētiskās ādas. Varbūt tāpēc plastmasa ap durvju rokturiem un vēl šur tur izskatās atbilstīga Audi ar zemāku modeļa numuru?

""Audi A6 e-tron" nav mazāk par 300 zirgspēkiem, bet "Performance" un vēl jo vairāk S modeļiem ir pat 400 un 500 zirgspēku. 100 kWh baterija un 800 voltu PPE platforma nodrošina ne tikai jaudai atbilstošu sniedzamību, bet arī ultra ātro uzlādi ar 270 kW un vairāk - ja to nodrošina lādētājs.

"Audi A6 e-tron" būs īsts atradums tiem, kas novērtējuši elektriska "Audi" ideju, taču nav sajūsmā par SUViem. Latvijā gan daudz tādu neatradīsies. Tomēr ir ļaudis, kas no augstās sēdēšanas atkal grib pārsēsties zemāk un izbaudīt lielas automašīnas vadāmību.

"A6 e-tron" ir zemāks par "Q6 e-tron", un tam ir izcili zema gaisa pretestība, 0,21 līdz 0,24 vienības. Audi attiecies no idejas elektriskajiem modeļiem piešķirt tikai pāris ciparus, bet iekšdedzes - nepāra. Tāpēc arī nākamais degvielas "Audi A6" modelis paliks A6.

Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!

Nepalaid garām!
Uz augšu