Ventspils novadā nu jau 6 gadus strādā “SmartPosti” kurjers Ivars Lībergs. Ivars akcentē, ka viņam ir īpašs prieks satikt klientus, pie kuriem jādodas un sūtījumi jāpiegādā bieži. Šie klienti ar prieku un pozitīvām emocijām sagaida gan sūtījumu, gan kurjeru. “Dažreiz es klientu atpazīstu jau pēc telefona numura vai adreses. Ir adreses, uz kurām varu mierīgi braukt bez navigācijas, zinu piebraukšanas un ceļu kvalitātes nianses, zinu, kuri ir draudzīgie, bet kuri dusmīgie sētas suņi, zinu, kur durvju zvans nestrādā un ir jāklauvē,” stāsta Ivars. Dažreiz kurjera darbā ir arī izaicinājumi - norādītā adrese nav viegli atrodama, piemēram, iela ir, bet tādas ēkas numura nav, piegāde jāveic tādā vietā, kur ceļi ir grūti izbraucami. Ir bijuši gadījumi, kuros Ivars ir spējis nokļūt līdz klientam un piegādāt preci tikai tāpēc, ka pazinis citu klientu, kurš viņam palīdzējis. “Tipiska situācija ārpus pilsētas uz zemes ceļiem, piegādājot sūtījumu - mana mašīna iestiga meža ceļā. Paša spēkiem nespēju tikt galā, bet zināju, ka netālu no manas atrašanās vietas dzīvo cits klients, kuru pazīstu jau labu laiku un zināju, ka viņam ir traktors! Palīdzīgas rokas nebija ilgi jāgaida, klients atbrauca ar traktoru un ātri vien palīdzēja man turpināt dienas maršrutu,” atceras Juris. Tāpat kā Juris, arī Ivars atzinīgi vērtē cilvēcisko kontaktu, kas ikdienā veidojas ar klientiem.