Jakovļevs atzīmēja, ka 32,2 miljonu eiro zaudējumi ir saistībā ar ASV dolāra svārstībām. Viņš skaidroja, ka lidmašīnas tiek pirktas un cenas tiek noteiktas dolāra vērtībā. Izmaiņas par 0,01 dolāru eiro cenā rada aptuveni 5,2 miljonu eiro ietekmi uz "airBaltic" tīrajiem ienākumiem.
Vienlaikus Gauss norādīja, ka, līdz ko tas būs iespējams, "airBaltic" atjaunos lidojumus uz Ukrainu.
2024.gadā "airBaltic" komanda pieauga līdz vairāk nekā 2700 darbiniekiem, kas ir par 10% vairāk nekā 2023.gadā.
"airBaltic" 2024.gadā pārvadāja kopumā 5,133 miljonus pasažieru, kas ir par 13% vairāk nekā gadu iepriekš, un veica 47 022 lidojumu, kas ir par 7% vairāk nekā gadu iepriekš.
Gada pārskatā arī atzīmēts, ka 2025.gadā kopējais apkalpoto maršrutu skaits nedaudz samazināsies saistībā ar lidmašīnu dzinēju problēmām un ierobežoto flotes kapacitāti. Tas galvenokārt ietekmēs nesen izziņotos maršrutus, piemēram, no Rīgas uz Mikonu, no Tallinas uz Hamburgu un no Viļņas uz Valensiju, kuri netiks sākti, kā arī tiks pārtraukta esošo maršrutu darbība, piemēram, no Rīgas uz Aberdīnu, Erevānu, Gēteborgu, Skopji un citiem.
Jau vēstīts, ka "airBaltic" koncerns 2023.gadā strādāja ar auditēto peļņu 33,652 miljonu eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, savukārt koncerna apgrozījums, salīdzinot ar 2022.gadu, palielinājās par 33,5%, sasniedzot 667,982 miljonus eiro.
Vienlaikus "airBaltic" auditētais apgrozījums 2023.gadā bija 664,289 miljonu eiro apmērā, kas ir par 33,2% vairāk nekā 2022.gadā, kā arī kompānija guva peļņu 33,852 miljonu eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš.