Jansons skaidroja, ka "airBaltic" nav informācijas, ka Krievijas ražotā degviela tiek izmantota lidsabiedrības lidmašīnas, jo "airBaltic" no piegādātājiem uzpilda degvielu Rīgas lidostā un citās lidostas, kur tiek slēgti līgumi ar sertificētiem un licencētiem piegādātājiem. Tāpat papildu "airBaltic" pārbaudēm lidsabiedrība paļaujas, ka šīs lidostas ir veikušas pārbaudes, ņemot vērā sankciju režīmu.
"Ir tehniski neiespējami izsekot visai ķēdei un iespējamībai, ka varētu tik izmantota Krievijas ražotā degvielai. "airBaltic" paši neimportē degvielu, tiek slēgti līgumi ar degvielas piegādātājiem," sacīja Jansons.
Komentējot, vai šādas informācijas izplatīšana var ietekmēt gaidāmo akciju sākotnējo publisko piedāvājumu (IPO), Jansons norādīja, ka aviokompānija uzskata, ka kritiskā domāšana ņems virsroku.
Jansons uzsvēra, ka līgumi ar Krieviju un Baltkrieviju pēc iebrukuma Ukrainā tika pārtraukti. Papildu viņš uzsvēra, ja tiek konstatēti riskanti partneri, tiek piemērotas vairākas papildu procedūras un pārbaudes, kā arī tiek piesaistīti juristi, kuri vērtē sadarbības riskus.
Komentējot, kas "airBaltic" varētu draudēt, ja kāds no sadarbības partneriem apiet sankcijas, Jansons sacīja, ka "airBaltic" paļaujas uz sistēmu un ir pārliecināti, ka tāda iespējamība nav. "Ja tomēr tā ir, "airBaltic" sadarbosies ar iestādēm, sniegs visus nepieciešamos faktus. Esam gatavi jebkādai izmeklēšanai," uzsvēra Jansons.
Iepriekš "airBaltic" informēja, ka publiski izplatītā informācija no Krievijas neatkarīgā medija "Verstka" ir balstīta uz apšaubāmiem avotiem un spekulācijām, nevis uz faktiem.