Virtuālais asistents izmanto mākslīgā intelekta tehnoloģijas, kas savienotas ar LTAB nodrošināto pakalpojumu tiešsaistes servisiem.
Jaunais risinājums sniegs autovadītājiem atbildes par rīcību pēc ceļu satiksmes negadījuma, par OCTA polises spēkā esamību Latvijā un ārpus tās, kā arī citu svarīgu informāciju, kas ļaus operatīvi novērst sekas, kas radušās pēc ceļu satiksmes negadījuma un ātrāk saņemt apdrošināšanas atlīdzību, norāda LTAB.
Paredzēts, ka virtuālais asistents uzlabos klientu apkalpošanu, nodrošinot LTAB atbalsta funkciju pieejamību diennakts režīmā, kā arī samazinās LTAB patērētos cilvēkresursus klientu apkalpošanā.
Pakalpojumu nodrošina Eiropas Digitālās inovācijas centrs. Projekts finansēts no Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda un valsts budžeta līdzekļiem. Tā ietvaros LTAB īstenojis risinājuma izmēģināšanas projektu un tuvākajā laikā LTAB iecerējis attīstīt un pilnveidot ieviesto risinājumu - audzēt virtuālā asistenta zināšanu bāzi, lai nodrošinātu plašāku un precīzāku atbilžu sniegšanu, kā arī turpinot mērogot risinājuma noderīgumu klientiem. Plānots, ka virtuālo asistentu mēnesī izmantos vismaz 500 saziņas gadījumiem.
LTAB nodrošina OCTA apdrošināšanas sistēmas darbību valstī. OCTA Latvijā tika ieviesta 1997.gadā, lai nodrošinātu ceļu satiksmes negadījumos cietušo trešo personu interešu aizsardzību. Sākotnēji LTAB darbojās Finanšu ministrijas pakļautībā, bet kopš 2004.gada tā ir neatkarīga institūcija.