LSM pārmaiņu komandas digitālās stratēģijas un attīstības virziena vadītāja Inga Alika-Stroda uzsver, ka medija digitālā transformācija nav tikai par tehnoloģijām - tā ir domāšanas maiņa, kultūras attīstība un spēja veidot jēgpilnas, noturīgas attiecības ar auditoriju, kas šodien mijiedarbojas dažādās platformās un formātos.
Latvijā viesosies EBU Digitālās pārveides pakalpojumu vadītājs Saša Skots, konsultantes Natālija Beregoja un Panajota Kirjakū, EBU digitālās pārveides un platformu vadītājs Vauters Kartjē, EBU dalīborganizāciju attiecību vadītāja Centrālajā un Austrumeiropā Radka Bečeva, kā arī Lietuvas Sabiedriskā medija ģenerāldirektore Monika Garbačiauskaitė-Budrienė.
Līdztekus LSM informē, ka stratēģijas izstrādes gaitā notiek konsultācijas un pieredzes apmaiņa arī ar vadošajiem Eiropas sabiedriskajiem medijiem, tostarp Lielbritānijas BBC, Īrijas RTÉ, kā arī ar kolēģiem no Šveices, Igaunijas un Lietuvas.
Kā norāda medijā, līdz šā gada 1.jūnijam plānots izstrādāt stratēģisko ietvaru, savukārt gada otrajā pusē - detalizētu ieviešanas plānu, lai jau no 2026.gada varētu uzsākt stratēģijas īstenošanu.
Kā ziņots, LSM vidēja termiņa stratēģija tiek izstrādāta, balstoties uz kapitāldaļu turētāja - Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes - gaidu vēstulē definētajiem uzdevumiem. Tā paredz, ka LSM ir jāattīstās par inovatīvu risinājumu un tehnoloģiju līderi mediju nozarē, būtiski jāstiprina klātbūtne digitālajā vidē, izveidojot vienotu digitālo ekosistēmu, jānodrošina sabiedrisko mediju kritiskās infrastruktūras ilgtspējīga attīstība, kā arī jānostiprina LSM pozīcija kā auditorijas pirmās izvēles un uzticamākā medija Latvijā.