"GoOut" valdes priekšsēdētājs Lukašs Jandačs uzsvēra, ka viņu vīzija ir apvienot vietējās zināšanas ar globālajām tehnoloģiskajām iespējām, ko piedāvā PLG, nodrošinot vislabāko servisu gan pasākumu organizatoriem, gan apmeklētājiem.
"Lukašs Jandačs ir lielisks partneris pēdējo divu gadu laikā, ar ko esam strādājuši kopīga mērķa sasniegšanai. Viņa apņēmība un redzējums ir palīdzējuši sasniegt ievērojamus rezultātus. Mūsu pirmais kopīgais ieguldījums, "Ticketstream" iegāde, ir tikai viens no piemēriem tam, cik veiksmīga ir mūsu sadarbība, un tas apliecina, ka kopā varam īstenot vēl lielākus projektus," sacīja Svens Nūtmans.
"Ticketstream" izpilddirektors Viktors Mastniks piebilda, ka viņiem tagad ir lieliska iespēja izmantot PLG starptautisko pieredzi un augstākā līmeņa tehnoloģijas, vienlaikus sniedzot savu ieguldījumu vietējā tirgus vajadzību izpratnē. Īpaša uzmanība tiek pievērsta pakalpojumu drošībai.
SEB bankas valdes loceklis Pīps Jalakas, kura banka līdzfinansēja darījumu, norādīja, ka starptautiskās sadarbības stiprināšana ir būtiska mūsdienu biznesa vidē.
"PLG un "GoOut" partnerība ir lielisks piemērs tam, kā stratēģiskas sadarbības var palīdzēt vietējiem uzņēmumiem augt un sasniegt starptautisku konkurētspēju. Mēs ar prieku atbalstām tik ambiciozu projektu, kas veido stabilu pamatu Centrāleiropas biļešu tirdzniecības tirgus attīstībai, piedāvājot inovatīvus un modernus risinājumus, vienlaikus sekmējot Igaunijas biznesa kultūras paplašināšanos starptautiskajos tirgos," komentēja Jalakas.
PLG īpašnieki ir uzņēmējam Svenam Nūtmanam piederošais investīciju uzņēmums "Angel Rose Capital" un privātā kapitāla investīciju uzņēmums "BaltCap". PLG ir starptautisks biļešu tirdzniecības uzņēmums, kas darbojas Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Rumānijā, Čehijā, Slovākijā un Polijā, un šogad atzīmē nozīmīgu sasniegumu – 28 gadus veiksmīgas darbības. PLG ir vadošā biļešu tirdzniecības platforma Baltijas valstīs un lielākais biļešu tirdzniecības operators Centrāleiropā.
PLG darbojas tirgū ar 80 miljoniem iedzīvotāju. Izsniegto biļešu apjoms ir pieaudzis līdz 15 miljoniem gadā, to kopējai vērtībai sasniedzot 300 miljonus eiro, un uzņēmuma vietnes gadā tiek apmeklēta 116 miljonus reižu. Šo sasniegumu pamatā ir 250 darbinieku spēcīga komanda, kas apliecina PLG apņemšanos nodrošināt izcilību un augstu klientu apmierinātību.