Plānotie darbi apdraud ne tikai mežu, bet atņems arī piebraucamo ceļu vairākām kaimiņmājām, jo tas nav ierakstīts zemesgrāmatā kā servitūts.
Dace Lāce, “Liepkalnu” iedzīvotāja
“Mēs uzrakstījām iesniegumu šobrīd pašvaldībā, lai nosaka šo ceļu par pašvaldības ceļu, jo reāli tā mums ir vienīgā piekļuve mājām. Un es pat nevaru iedomāties, kā būs tad, ja, piemēram, aiztaisīs ciet un kā mēs tiksim mājās?”
Lāču ģimenes mājas atrodas 200 metrus no gaidāmās trases. Viņus satrauc arī troksnis, ko radīs kartingi. Kopā ar kaimiņiem viņi iesniedza pašvaldībā protestu pret trases projektu.
Mārtiņš Lācis, “Liepkalnu” iedzīvotājs
“Izrādās, ka troksni mēra iekšā, aiz aizvērtiem logiem. Šeit ir privātīpašums, kur nu mēs nedzīvojam visu laiku četrās sienās, mēs lielāko dienas daļu esam ārā.
Nu, labi, mežs ir mežs. Mežu var izstrādāt atkal, bet ar domu, ka audzē tālāk to mežu, nevis vienkārši izgriež pliku lauku. Šeit, es domāju, tā nav vieta. Te ir Gaujas nacionālais parks.. Mežs un miers te ir. Katrā ziņā kaimiņi visi ir pret šo būvi, šo ieceri”.
Šī nav pirmā reize, kad uzņēmums mēģina iegūt būvatļauju trases būvniecībai. Pirmais mēģinājums bija aizvadītā gada martā — divus mēnešus pēc zemesgabala iegādes. Tad būvvalde atteica, jo uzņēmums nesniedza ne sertificēta speciālista pārskatu par īpaši aizsargājamām sugām un biotopiem teritorijā, ne arī sertificēta ceļu projektētāja paskaidrojuma rakstu. Dokumentācijā trūka informācijas arī par kartingu trases specifiku — piemēram, trokšņu aprēķina, paredzēto kartingu veidu un uzglabāšanu.