Šodienas redaktors:
Māris Kūrēns
Iesūti ziņu!

Inga Daliba: Ekonomiskajā domāšanā un zīmolu radīšanā notiek paradigmas maiņa

Eksperte Inga Daliba
Eksperte Inga Daliba Foto: Pauls Zvirbulis/TVNET GRUPA

Jebkurš uzņēmums ir radīts ar mērķi gūt peļņu, taču tagad tam tiek pievilkta arī komponente darboties jēgpilni, ja raugās no planētas sociālekonomisko procesu viedokļa. Komunikācijas veidošana ar patērētāju un sabiedrību kopumā iet roku rokā ar biznesa stratēģiju. 

Nereti mums rodas iespaids, ka zīmolu veidošana ir saistīta ar lielām kampaņām un budžetiem. Par to jau laikam var runāt pagātnes formā, kad šīs lielās kampaņas tika veidotas. Šobrīd darbs notiek digitālajā vidē, kur ļoti daudz var izdarīt bezmaksas platformās.

Vērojot no malas saimnieciskos procesus, gan esot paša zīmolu veidošanas epicentrā, kā jūs vērtētu pašreizējos satricinājumus pasaules politikā un ekonomikā, un kā tie var atsaukties uz jūsu pārstāvēto nozari?

Gan Latvijas uzņēmējos, gan uzņēmumu vadītājos, gan arī vienkāršajos iedzīvotājos šobrīd ir jūtama trauksmes sajūta, kas saistīta ar vispārējo nenoteiktību pasaulē. Arī šobrīd dzirdamās prognozes vēsta par iespējamajiem sarežģījumiem un nenoteiktību. Emocionālais spiediens, kas tādējādi rodas, rada neuzticēšanos arī līdzšinējām ekonomiskajām sistēmām, kas apgrūtina gan zīmolvedības procesus, gan uzņēmumu darbošanos pašu par sevi.

Komentāri
Svarīgākais
Uz augšu