Šodienas redaktors:
Jānis Tereško
Iesūti ziņu!

Kāpēc Meganas fani palika vīlušies savā pirkumā?

Raksta foto
Foto: AFP/SCANPIX

Saseksas hercogienes Meganas Marklas ilgi gaidītais dzīvesstila zīmols “As Ever” beidzot tika laists klajā pagājušajā nedēļā. Kā paredzams, produkti izpirkās dažu minūšu laikā, tomēr fani, kas bija cerējuši iegādāties 28 dolāru vērto medu, beigās palika bez nekā.

Zīmola “As Ever” ierobežotā daudzuma kolekcijā bija pieejami:

– savvaļas ziedu medus (28 USD / aptuveni 21,60 €),

– kaltētu ziedlapiņu maisījums ēdiena rotāšanai (15 USD / aptuveni 11,60 €),

– aveņu ievārījums (14 USD / aptuveni 10,80 €).

Pēc zīmola mājaslapā sniegtās informācijas, medus radīšanai iedvesmu guvusi pati Megana, kura aizraujas ar biškopību savas ģimenes īpašumā Montecito. Produkts raksturots kā “medus ar zemes un ziedu notīm”, ar “mirdzoši zeltainu toni”, kas “paceļ ikdienas pieredzi citā līmenī”.

Tomēr pat tiem, kam šķita, ka pasūtījums veiksmīgi noformēts, neizdevās iegūt kāroto produktu. Fani dalījās ar saņemto e-pasta paziņojumu, kurā norādīts, ka medus jau bija izpārdots brīdī, kad viņu pasūtījums tika apstiprināts.

Paziņojumā bija teikts:

“Radītā ažiotāža un apmeklētāju skaits mājaslapā pārsniedza visas mūsu prognozes – viss tika izpirkts stundas laikā. Pasūtījumi tika veikti tik strauji, ka mājaslapas tehniskā sistēma nespēja ar to tikt galā. Diemžēl jūsu iegādātais ierobežotās sērijas medus jau bija izpārdots.”

Fani tika informēti, ka saņems pilnu naudas atmaksu un iespēju izvēlēties citu produktu. Tāpat tika pievienots personisks Meghan vēstījums, kurā viņa solīja šo pircēju priekšrocības turpmākajos kolekciju laidienos.

Komentāri
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu