Šodienas redaktors:
Agnija Reiniece
Iesūti ziņu!

Abi divi modes un zīmolu platformas

Raksta foto
Foto: AFP/SCANPIX

Viktorijas modes impērija un Deivida sadarbības ar globāliem zīmoliem.

Viktorija 2008. gadā izveidoja savu modes zīmolu Victoria Beckham, kas ir guvis kritiķu atzinību Londonas un Ņujorkas modes nedēļās. Viktorijas zīmols Victoria Beckham ir pārvērties no neliela apģērbu līnijas par prestižu modes namu ar veikalu Dover Street, Londonā. Viņas kolekcijas slavē par eleganci un minimālismu, un tās valkā tādas slavenības kā Megana Mārkla un Eva Longorija.

Raksta foto
Foto: SIPA/Scanpix

Tikmēr Deivids sadarbojies ar Adidas, H&M, Haig Club un pat Qatar Airways. Viņš ir arī līdzīpašnieks futbola klubā Inter Miami, kas kļūst arvien populārāks ASV. Abi ir mācījušies izveidot ilgtspējīgu zīmolu, izmantojot savu tēlu, bet saglabājot profesionālu stratēģiju.

Raksta foto
Foto: REUTRS/Scanpix

Bet viņi bieži strādā kā komanda. Bekhemu zīmols tiek prezentēts kā vienots spēks – viņi bieži atbalsta viens otra projektus. Deivids ir bijis Viktorijas modes skates “aizmugures cilvēks” – viņš palīdz ar viesu uzņemšanu un bieži dod padomus par mārketingu. Savukārt Viktorija aktīvi atbalsta Deivida futbola projektus un piedalās ar stilu saistītos sadarbības projektos.

Komentāri
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu