Šodienas redaktors:
Jānis Tereško
Iesūti ziņu!

Teju 60% iedzīvotāju pārtikas produktu izvēlē lielāko uzmanību pievērš cenai

Rīgas Centrāltirgus.
Rīgas Centrāltirgus. Foto: Ieva Leiniša/LETA

Latvijā 58% iedzīvotāju pārtikas produktu izvēlē lielāko uzmanību pievērš cenai, aģentūrai LETA pavēstīja mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA "Lidl Latvija" pārstāvji, atsaucoties uz veiktās aptaujas datiem.

Vienlaikus 35% iedzīvotāju atzīmējuši, ka kvalitāte ir svarīgākais faktors, izvēloties pārtikas produktus, taču tas, vai produktam tiek veiktas kādas kvalitātes pārbaudes, svarīgāki ir 4% iedzīvotāju.

Aptaujā secināts, ka pārtikas produktu kvalitātes nozīme pieaug, paaugstinoties vai nu iedzīvotāju vecumam vai ienākumu līmenim.

Tāpat aptaujā 68% Latvijas iedzīvotāju pauduši uzskatu, ka augstas kvalitātes produktus bieži vai vienmēr var iegādāties par zemu cenu.

Vienlaikus 34% aptaujāto nepievērš uzmanību vai reti pievērš uzmanību uz pārtikas produktu iepakojumiem norādītajai informācijai par kvalitātes pārbaudēm un drošību. Savukārt šos marķējumus lēmuma pieņemšanā regulāri izmanto 32% aptaujāto, bet 36% atzinuši, ka tam pievērš uzmanību ik pa laikam.

Aptauju 2025.gada martā pēc "Lidl Latvija" pasūtījuma veica mediju aģentūra "Mindshare", aptaujā piedalījās 1010 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

Komentāri
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu