TVNET+ ir analītisks un izklaidējošs TVNET GRUPAS tiešsaistes žurnāls ar padziļinātu saturu par aktuālo un interesanto Latvijā un pasaulē.

Kāpēc abonēt?

Lai stiprinātu lasītāja kritisko domāšanu.
Tēmu daudzveidība un dziļums palīdz veidot informētu viedokli un izprast notiekošo.

Abonē uzņēmumam
TVNET+ abonentu lojalitātes programmas piedāvājumi
Uzzināt vairāk
TVNET+ abonentu atsauksmes

LejupIElādē LIETOTNI UN lasi TVNET

PIERAKSTIES IKNEDĒĻAS JAUNUMIEM E-pASTĀ

Biežāk uzdotie jautājumi

TVNET GRUPAS tiešsaistes žurnāls ar padziļinātu saturu par aktuālo un interesanto, lai stiprinātu lasītāja kritisko domāšanu. 

Abonements pieejams vienam lietotājam vai uzņēmuma darbiniekiem mobilajās ierīcēs vai datorā, izmantojot interneta pārlūkprogrammu, kā arī mobilajā aplikācijā (Google Play un App Store).

TVNET+ piedāvā padziļinātu un oriģinālu saturu ar samazinātu reklāmas apjomu, atkarībā no abonementa veida.

Lai arī tiešsaistes žurnāls KLIK ir 3 gadus bijusi neatņemama TVNET GRUPAS daļa un vēl kvalitatīvāks turpinājums, daudzi lasītāji to uztvēra kā pilnīgi atsevišķu zīmolu. 

Lai lieki nemulsinātu savus esošos un potenciālos lasītājus, 2023.gada novembrī nolēmām KLIK dot saskanīgāku un nepārprotamāku nosaukumu – TVNET+. TVNET ar plusu.

Tas nozīmē, ka Jums nepieciešams veikt tikai pirmo maksājumu, bet katrs nākamais tiks veikts automātiski reizi  4 nedēļās/ reizi gadā, atkarībā no Jūsu izvēlētās abonementa pakas. Pārtraukt abonementu Jūs varēsiet jebkurā brīdī.

TVNET+ piedāvā iegādāties abonementu 4 nedēļām vai gadam. Iegādātais abonements tiek atjaunots automātiski, līdz izvēlaties to pārtraukt. Ar abonēšanas piedāvājumiem varat iepazīties šeit.

Viens TVNET+ abonēšanas periods ir 4 nedēļas. Abonēšanas maksa tiek iekasēta automātiski, atbilstoši izvēlētajam abonēšanas periodam – reizi 4 nedēļās/ reizi gadā.

Jā, tiešsaistes žurnāla TVNET+ abonementu iespējams iegādāties arī uzņēmuma darbiniekiem. Abonementu iespējams iegādāties, aizpildot anketu šeit vai sazinoties ar klientu servisa speciālistu, rakstot uz palidzesim@tvnetgrupa.lv vai zvanot uz +371 2665 1515.

Protams.

Korektai piekļuvei ir nepieciešams ievadīt Jūsu e-pasta adresi un Jūsu paroli vai pieslēgties ar sociālo mediju piekļuvēm.

Ja neatceraties paroli, to jebkurā brīdī ir iespējams nomainīt, nospiežot - ‘Aizmirsu paroli’. Uz Jūsu e-pastu saņemsiet saiti, kur varēsiet paroli nomainīt.

Ja Jums ir aktīvs tiešsaistes žurnāla TVNET+ abonements, kas piesaistīts konkrētai e-pasta adresei, to ir nepieciešams atcelt. Pēc abonementa atcelšanas varēsiet iegādāties gada abonementu. Ja tomēr neizdodas iegādāties gada abonementu, sazinieties ar klientu servisa speciālistu, rakstot uz palidzesim@tvnetgrupa.lv vai zvanot uz +371 2665 1515.

Informāciju par aktīvo abonementu varat aplūkot sadaļā ‘Mani abonementi’.

Sadaļā ‘Mani abonementi’ tiek uzrādīts termiņš, līdz kuram veikta apmaksa par pakalpojumu. Tiklīdz tiks apstiprināts nākamais regulārais maksājums, šis datums tiks automātiski atjaunināts. Abonements ir aktīvs neierobežotu laiku.

Ja ir aktīvs abonements un profilam piesaistīta tikai viena maksājuma metode, tad to kā vienīgo maksājuma metodi noņemt nevar. 

Maksājuma metodi var noņemt, ja abonements nav aktīvs.

Komentēt TVNET+ rakstus šobrīd var tikai abonenti, pārējos rakstus (TVNET, Apollo) - visi reģistrēti lietotāji.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties portālā. To var izdarīt .

Ja lietojat personīgo datoru vai citu personīgo iekārtu, izrakstīties nav nepieciešams. Nākamreiz, kad apmeklēsiet portālu, Jūs jau būsiet autorizējies un varēsiet nekavējoties sākt lasīt. Lietojot svešus datorus, gan iesakām labāk izrakstīties.

Nākamreiz apmeklējot portālu, Jūs jau būsiet autorizējies. Ja tomēr maksas saturs neatveras, uzklikšķiniet uz profila piktogrammas portāla galvenē. Ja tur būs poga “Pierakstīties”, tas nozīmē ka iepriekš esat izrakstījies un nepieciešams pierakstīties no jauna. Izrakstīšanos var izraisīt pārlūka sīkdatņu dzēšana vai arī to termiņa beigšanās.

Profils ir paredzēts personīgai lietošanai vienam lietotājam un dalīšanās ar lietotāja ID nav atļauta. Daloties pieejas datos ar citām personām, tās varēs pievienot rakstiem komentārus, kas šajā gadījumā tiktu publicēti ar Jūsu lietotājvārdu. Ja Jums ir tiešsaistes žurnāla TVNET+ abonements, dalīšanās ar saviem portāla pieejas datiem var rezultēties abonementa slēgšanā.

Sākot ar 2024. gada 28. martu, tiešsaistes žurnālā TVNET+ abonentiem ir redzami komercreklāmu* baneri.

*Komercreklāmu izvietošana ir jebkura neatkarīga ziņu medija galvenais ienākumu avots. Lai varētu turpināt nodrošināt neatkarīgu un kvalitatīvu žurnālistiku, arī mēs nevaram izvairīties no reklāmām. Paldies par sapratni.

Taču tiem, kam svarīgs tīrs un vienkāršs satura lietojums, piedāvājam iespēju iegādāties TVNET+ abonementu BEZ komercreklāmām.

Lai iegādātos TVNET+ abonementu bez komercreklāmām:

  1. jāpieslēdzas savam profilam;
  2. lapā TVNET - Domā un neklusē jāizvēlas sadaļa 'bez komercreklāmas';
  3. jāizvēlas abonementa veids, kuru iegādāties un jāveic norēķini;
  4. izvēlētais abonements stāsies spēkā nekavējoties.

Dāvanu kartes kupona kodu ar informāciju par tā pielietošanu, nosūtīsim saņēmējam e-pastā.

Jā, iegādājoties TVNET+ abonementu kā dāvanu, varat norādīt saņēmējā vārdu, uzrakstīt personisku ziņojumu un izvēlēties dāvanas nosūtīšanas datumu.

Lai nosūtītu dāvanu, obligāti jānorāda saņēmēja e-pasta adrese. Ievadot e-pasta adresi jāpārliecinās, ka tā ievadīta korekti. 

Ja pirkuma laikā norādīts nekorekts e-pasts, kā rezultātā iecerētais saņēmējs nesaņem dāvanu kodu, par dāvanu iztērētie līdzekļi netiek atgriezti.

Saņēmējs e-pastā saņem kodu un instrukcijas par tā pielietošanu. 

Lai aktivizētu abonementu jāapmeklē saite: www.tvnet.lv/par-tvnetplus-promo/sanemt-davanu-karti

Nē, dāvanu abonements ir vienreizējs maksājums, kas netiek automātiski atjaunots. 

Dāvanas abonements ir derīgs vienu gadu kopš aktivizēšanas brīža.

Jā, dāvanas abonementu var lietot arī gadījumā, ja ir jau aktīvs abonements. 

Šajā gadījumā, aktivizējot dāvanu kodu, maksas abonements tiek apturēts un atjaunojas tiklīdz dāvanu koda termiņš ir beidzies.

Atceļot abonementu, Jūs varēsiet lietot pakalpojumu līdz apmaksātā perioda beigām. Naudu saņemt atpakaļ nav iespējams par izmantotu abonementu.

Abonementu varat atcelt sadaļā Mani abonementi

Ja neizdodas, rakstiet mūsu klientu servisa speciālistam uz palidzesim@tvnetgrupa.lv. E-pastā norādiet, kā tika veikta apmaksa par abonementu un ar kādu e-pasta adresi esat reģistrējies. Klientu speciālists Jums atbildēs darba laikā: pirmdiena – ceturtdiena 9:00 – 18:00, piektdiena 9:00 – 15:00.

Dzēst lietotāja profilu iespējams sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu rakstot e-pastu uz palidzesim@tvnetgrupa.lv; zvanot vai sūtot WhatsApp ziņu uz +371 2665 1515.

Uz augšu