Internets2023. gada 15. jūlijsKļūdas, kas var izmaksāt līdz diviem miljoniem eiro jeb influenceru mārketinga īpatnības
Nozares2023. gada 27. janvārisCenas augušas, bet viedokļi par karu izsīkuši - kā influenceri aizvadījuši 2022.gadu?
Komentāri2022. gada 10. decembrisSievietes var pat neapzināties, ka tiek seksualizētas un pakļautas stereotipiem vai diskriminācijai (6)
Nozares2021. gada 10. jūlijsAndrejs Tjukavkins: Ja tev ir, ko teikt, tam ir lielāka nozīme nekā teikt, ka tas nenostrādās
Nozares2021. gada 2. jūlijsIZ SKATS - IE SKATS: uzticēties vai neuzticēties influenceru radītajam? (3)
Internets2021. gada 13. aprīlisJauns pētījums sniedz ieskatu par iOS 14 atjauninājuma iespējamo ietekmi
Receptes.lv2021. gada 7. februārislasāmgabalsStrukturēts, jonizēts, ar vitamīniem: mārketinga pasakas par brīnumūdeņiem
Komentāri2020. gada 13. jūnijsEksperte: Divdomības reklāmās provocē un liecina par radošuma trūkumu (5)
Komentāri2020. gada 28. maijsMārketings pret Covid-19 #15: Krīze vēl nav sākusies un ko tas nozīmē uzņēmumiem (1)
Nozares2020. gada 26. maijsMārketings pret Covid-19 #14: Bezmaksas mārketinga kanāli - saturs meklētājprogrammās
Komentāri2020. gada 7. maijsMārketings pret Covid-19 #7: ko iedzīvotāji gaida no uzņēmumiem šajos juku laikos?
Komentāri2020. gada 28. aprīlisMārketings pret Covid-19 #5: Lieliem uzņēmumiem, lielām mārketinga komandām lieli izaicinājumi
Nozares2020. gada 24. aprīlisMārketings pret Covid-19 #4: Uz vides reklāmas stendiem nebūs tukšas plaknes
Komentāri2020. gada 17. aprīlisMārketings pret Covid-19 #2: TVNET skatījums uz tendencēm ziņu portālu auditorijas izmaiņās (2)
Nozares2020. gada 19. februārisIeķīlātas mājas un piramīdas shēma: kā igauņi cenšas kļūt stāvus bagāti (32)