Sejas.lv2023. gada 17. septembris“Ziedoņa klase” aicina pastāstīt par skolotājiem – personībām un ielūdz uz konferenci
Latvijā2023. gada 16. maijsBijusī "Skola2030" vadītāja atklātā vēstulē vēršas pie Kariņa un Čakšas (9)
Latvijā2022. gada 27. decembrisČakša: "Skola 2030" neiedod skolotājiem iemaņas, lai varētu veidot kompetencēs balstītās mācību stundas
Skola 20302020. gada 11. februārisSMVēstures mācīšanās - mērķis veidot izpratni, saskatīt kopsakarības
Skola 20302020. gada 5. februārisSMRīgas Klasiskās ģimnāzijas pieredze: būtiski ir radīt un attīstīt interesi par mācīšanos
Skola 20302020. gada 3. februārisSMKas skolēnam svarīgāk - pelnīt labas atzīmes vai tomēr saprast un iemācīties?
Skola 20302020. gada 30. janvārisSMJaunais izglītības modelis vidusskolā – mazāk, bet dziļāk un mērķtiecīgāk
Latvijā2020. gada 30. janvārisMācīt domāt pašam! Daugmales pamatskolas pieredze, pārejot uz pilnveidoto mācību saturu un pieeju
Skola 20302020. gada 28. janvārisSMVISC uzsāk vecāku informēšanu par pilnveidoto mācību saturu un pieeju
Latvijā2020. gada 22. janvāris"Gribu bļaut, gribu kauties!" Izglītības sistēma "caur citām brillēm" (5)
Skola 20302020. gada 21. janvārisSMLabai lasītprasmei nepieciešams visu iesaistīto pušu saskanīgs kopdarbs
Viedokļi2019. gada 26. novembrisNo simbolos sakņota patriotisma līdz dzīvai piederības sajūtai savai valstij (2)
Viedokļi2019. gada 25. novembrislasāmgabalsObligātās militārās audzināšanas atjaunošana Latvijas skolās: plusi un mīnusi (61)