Mašīnu mācīšanās un mākslīgais intelekts jau tagad saskaras ar visiem digitālā mārketinga aspektiem. Mario Vinasco dalījās ar to, kā Uber izmanto mākslīgo intelektu, optimizējot dažādas mārketinga aktivitātes, piemēram, lai noteiktu optimālo e-pastu sūtīšanas biežumu un samazinātu atcelto abonēšanu skaitu. Tomēr mākslīgā intelekta lietojums ir daudz plašāks nekā vien lielas informācijas pārvaldīšana.
Vairāki eCOM360 runātāji norādīja, kā nesenie uzlabojumi mākslīgajā intelektā (piemēram, sasniedzot 95% runas mācīšanās precizitāti) bruģē ceļu cilvēka-robota mijiedarbībai līdz tādai stadijai, kad tas vairs nav tehniska “Kā mums to izdarīt?”, bet gan ētiska principa jautājums: “Vai mums to vajadzētu darīt un kādi ir noteikumi?”
Mākslīgais intelekts ir iespēja patiesi individuālai saskarsmei starp zīmolu un patērētāju. Augstākā līmeņa algoritmi var ne tikai piedāvāt unikāli pielāgotus ieteikumus un risinājumus, bet arī atsaukties uz to, kāds tu esi kā persona. Piemēram, Yandex radītais mākslīgā intelekta asistents Alisa pastāvīgi papildina informāciju par savu “saimnieku”, tādēļ viens un tas pats jautājums no dažādiem cilvēkiem var mudināt humorpilnu atbildi vienam, bet nopietna rakstura citam, atkarībā no visdažādākajiem faktoriem.
Uzrunāt savus klientus viņiem nozīmīgā veidā mudina vairāk uz darbību nekā jebkas cits. Klienti alkst pēc iespējas iesaistīties ar to, kas viņiem patīk, un tomēr mārketinga ekspertiem reti pietiek drosmes, lai eksperimentētu. Bet kā gan uzrunāt veiksmīgi, ja tu nezini, kas strādā? Viens no soļiem Skota Goulda saskarsmes stratēģijā ir “izbārstīt” - mēģini un pārbaudi dažādas stratēģijas, pievēršot uzmanību labākajam rezultātam un sekām.